La presentazione è in caricamento. Aspetta per favore

La presentazione è in caricamento. Aspetta per favore

IL TERRITORIO: FONTE DI VITA E DI DOCUMENTAZIONE. VIVERE IL PRESENTE SULLE ORME DEL PASSATO.

Presentazioni simili


Presentazione sul tema: "IL TERRITORIO: FONTE DI VITA E DI DOCUMENTAZIONE. VIVERE IL PRESENTE SULLE ORME DEL PASSATO."— Transcript della presentazione:

1

2

3 IL TERRITORIO: FONTE DI VITA E DI DOCUMENTAZIONE. VIVERE IL PRESENTE SULLE ORME DEL PASSATO

4 ACQUA FRESCA! CHI VO VEVERE O PIATTARO! E PANNE VIECCHIE! BELLU CIORE! A NZALATA FRESCA! A MUNIGLIA PE O FUOCO! SIGNO ACALATE CA DIMANE NUN CE VENGO! SIGARETTE! SIGARETTE AMERICANE! A MPAGLIASEGGIE! ROSE DO MESE E MAGGIO ! A RICOTTA FRESCA E SPINGULE FRANCESE!

5 E CERASE ROSSE! E MELE ANNURCA! A CONCIATIELLE! E MELLUNE CHIN E FUOCO NOCELLINE AMERICANE ! O BRORO DE PURPE! O SPASSATIEMPO! CHIAPPERI E AULIVE! E FRITTELLE! E PANZAROTT! A PIZZA CU A PUMMAROLA NCOPPA! E PATANE! E PATANE O STOCCO! O BACCALA E O STOCCO!

6 AGLIO, FREVAGLIE FATTURA CA NUN QUAGLIA! CORNE E BICORNE! CAPA ALICE, CAPA DAGLIO! O CIENZO P E MALUOCCHIE!

7

8 TERNO SECCO! VENITE O BANCOLOTTO! IUCATE 4 A GENTE E STU TEATRO! 55 PECCHE NCE VOLIMMO BENE! IUCATE! IUCATE 1 4 e 55 TERNO SECCO PER NAPOLI E PER TUTTE LE RUOTE! 1 E CRIATURE E TUTT E SCOLE SAN GENNA FAMME A GRAZIA! SAN GENNA FAMME A GRAZIA!

9 Ogne scarrafone è bello a mamma soja. O g n e s c a r r a f o n e è b e l l o a m a m m a s o j a. Chi troppa a tira a spezza. Chi troppa a tira a spezza. A meglia parola è chella ca nun se dice. A meglia parola è chella ca nun se dice. Chi semmena viento raccoglie tempeste. Chi semmena viento raccoglie tempeste. O cafone tene e scarpe doppie e i cervelle fine. O cafone tene e scarpe doppie e i cervelle fine. A fatica e Pulecenella: faaate… A f a t i c a e P u l e c e n e l l a : f a a a t e … Paese che vaje, usanze che truove. Paese che vaje, usanze che truove. Vide Napule e po muore. Vide Napule e po muore.

10

11 <> <> <>

12

13 EVVIVA NAPULE, TAMMORRE E CASTAGNELLE TE FAJE NA BALLATELLA SI STAJE SENZA MAGNA! EVVIVA NAPULE TERRA CU CANTE E SUONE SENZA SORDE TENIMMO O CORE! E CHISTO E NAPULE CA TENE CANTE E SUONE: NUN MAGNA PE FA E CANZONE NUN DORME PE SE CANTA. (VIVIANI)


Scaricare ppt "IL TERRITORIO: FONTE DI VITA E DI DOCUMENTAZIONE. VIVERE IL PRESENTE SULLE ORME DEL PASSATO."

Presentazioni simili


Annunci Google