1.Sharpen pencils. 2.Pick up the Student Information sheet on back table. 3.Have your COVERED text book on your desk. 4.Write your name and date on the.

Slides:



Advertisements
Presentazioni simili
Active Server Pages ed ADO. Scrivere ASP Le pagine ASP possono contenere codice HTML o XML Le parti del documento che racchiudono codice script vanno.
Advertisements

POSSESSIVE ADJECTIVES
Emma Project INCONTRO 3.
Emma Project INCONTRO 4.
I verbi regolari: -ere.
Strategie di comunicazione
Unchain my heart baby let me be Cause you don't care please set me free Libera il mio cuore, bambina, lasciami vivere perchè non ti importa, per favore.
Unopera darte Scegli una delle opere di uno dei seguenti famosi artisti italiani. Fai una ricerca su Internet per trovare delle informazioni sulla vita.
marterdì, il 29 di novembre 2011
Cap pronomi relativi. Statement with an antecedent (referent) in the sentence: I. Following a preposition: A. person or thing (preposition precedes):
Exam Question 25 You have been asked to address a visiting delegation of young Italian environmentalists. Write the text of your speech outlining.
YOUR ITALIAN CV Step-by-step guide to create CURRICULUM VITAE in Italian language.
The letter 1. The parts of the letter:
Ripasso Test 3 Capitolo 8. Formato Esame #3 Oral questions, 15 points Vocab paragraphs, 10 points Congiuntivo vs Infinitivo, 13 points Complete the sentence,
Come puoi descrivere la tua infanzia?
Must (dovere) Funzione e uso.
I giorni della settimana
I Want To Hold Your Hand Beatles.
PINK FLOYD DOGS You gotta be crazy, you gotta have a real need. You gotta sleep on your toes. And when you're on the street. You gotta be able to pick.
Università degli Studi di Cassino e del Lazio Meridionale Dipartimento di Scienze Umane, Sociali, e della Salute Lingua Inglese a.a (Dott. Saverio.
SCOPA Avanti.
MyEconLab_Univerità degli studi di Milano, corso Prof.ssa Valentina Raimondi How to Access MyEconLab 1.
Ris# 71 giovedì15/01/15 Tempo:___________________ Scrivi l’ora in parole (words) 1) 9:45am _____________________ 2) 12:00pm ____________________ 3) 4:15pm.
ITL1121 ITL112 ELEMENTARY ITALIAN II Andrea Fedi.
Oggi è lunedì il sei maggio!
LA RICETTA Biscotti di ciocolata Cuochi: Marcella & Julianne.
I Mestieri. Give me your idea of a job vs professi on?
Ripasso: Numeri zero uno 2 due 3 tre 4 quattro 5 cinque 6 sei 7
MyEconLab_Univerità degli studi di Milano, corso Prof.ssa Valentina Raimondi How to Access MyEconLab 1.
L A R OUTINE D EL M ATTINO Ellie B.. Io mi sono svegliata alle cinque del mattino.
GLI AVVERBI.
PAST CONTINUOUS.
Passato prossimo dei verbi riflessivi con Essere
Una gondola Indefinite articles – ‘a’ ‘an’. il libro the book un libro a book unil 
Gli articoli italiani determinativi e indeterminativi La formazione del plurale e.
Apparecchiamo la tavola Chi apparecchia la tavola a casa tua?
Oggi è il _______________ Fate Adesso: 1.How? 2.How are you? (formal) 3.What’s your name? (formal) 4.My eyes are blue. 5.I am from the U.S. 6.To dance.
I verbi regolari -are -ere -ire. -are verbs parlare means to speak stem: parl- (io) parlo (tu) parli (lui/lei) parla (noi) parliamo (voi) parlate (loro)
NOTE: To change the image on this slide, select the picture and delete it. Then click the Pictures icon in the placeholder to insert your own image. ITALIAN.
Fare Adesso - La Salute (page 9)La Salute Cosa hai? – Look at the picture and write the illness that each person is feeling on the handout provided. Oggi.
What is an article? What’s the difference between indefinite and definite article? Nouns and Articles.
How to conjugate an -ERE verb scrivere prendere chuidere vedere chiedere leggere ripetere credere rispondere.
Oggi è il ventiquattro febbraio LO SCOPO: Ripassiamo i verbi in –are. FATE ADESSO: 1. Take out your hw. 2. Translate the following: My name is Francesca.
Che cosa ti piace fare nel tempo libero? What do you like to do in your free time?
NOTE: To change the image on this slide, select the picture and delete it. Then click the Pictures icon in the placeholder to insert your own image. ITALIAN.
La vita quotidiana Una giornata tipica In this presentation you are going to learn how to talk about your daily routine and use reflexive verbs.
Comandi nell’aula Classroom Commands.
CHIEDERE INDICAZIONI E DARE INDICAZIONI PREPOSIZIONI DI LUOGO
Che cosa ti piace fare nel tempo libero? Grace P.
FILL WITH THE CORRECT CONJUGATION : (MANGIARE) NOI ______________________ (PARLARE) LORO _____________________ (ARRIVARE) IO ________________________ (ASPETTARE)
Università degli Studi di Cassino e del Lazio Meridionale Dipartimento di Scienze Umane, Sociali e della Salute Lingua Inglese a.a (Dott. Saverio.
It’s easy to know when we have to put emphasis on the last syllable of words with two or more syllables! These words have an accent on the last letter!
Comenius Project “Math is B.E.A.U.” that is Beautiful Easy Amusing Useful ITALIAN WORKGROUP ENNISKILLEN (U.K.) May 2011.
ITALIAN ITALIAN FOR POST GRADUATE STUDENTS 22 nd February 2016 WEEK 1 Aureliana Di Rollo.
Subject Pronouns & Verbs. When do we use subject pronouns? Subject pronouns stand in for the subject. I, You, He/She, We, They. I went to the shops. You.
Ripasso (review). 222 TUTTE LE STRADE PORTANO A ROMA ALL ROADS LEAD TO ROME lezione finale.
Da fare ora: 1.Compagno della mappa d’italia 2.Leggete le descrizioni insieme 3.Scrivete le descrizioni e gli aggettivi Gli studenti saranno in grado di.
CdS in Scienze dell'Educazione e della Formazione Inglese B1 Teacher: Dott.ssa Maurichi M. Teresa Tutors : Dott. Piga Antonio - Dott.ssa Loi Alessandra.
CdS in Scienze dell'Educazione e della Formazione Inglese B1 Teacher: Dott.ssa Maurichi M. Teresa Tutor: Dott.ssa Loi Alessandra.
CdS in Scienze dell'Educazione e della Formazione Inglese B1 Teacher: Dott.ssa Maurichi M. Teresa Tutors Dott.ssa Loi Alessandra.
Gli aggettivi possessivi Possessive adjectives
Passato Prossimo Past tense.
Dipartimento Economia Aziendale (DEA)
Cyber Safety.
Summer Village 2004 Frequently, presenters must deliver material of a technical nature to an audience unfamiliar with the topic or vocabulary. The material.
CdS in Scienze dell'Educazione e della Formazione Inglese B1 Teacher: Dott.ssa Maurichi M. Teresa Tutor: Dott.ssa Loi Alessandra.
PROCEDURA DI ANNULLAMENTO TICKET PARCHEGGI DISABILI
Reduce your stress | enjoy the lake | relax your body
GOOD MORNING NHS MEMBERS
Transcript della presentazione:

1.Sharpen pencils. 2.Pick up the Student Information sheet on back table. 3.Have your COVERED text book on your desk. 4.Write your name and date on the top. 5.Once these steps are done, you may talk QUIETLY. 1.Affilare le matite. 2.Prendete il foglio di Student Information sul ​​ tavolo posteriore. 3.Avere il vostro libro di testo coperto sulla vostra scrivania. 4.Scrivi il tuo nome e la data in alto. 5.Una volta che questi punti sono fatti, si può parlare tranquillamente.

Agenda: 1.Attendance 2.ISN workbook – duct tape 3.Student Information Page 1.Mat Procedures (Privilege) 2.Fitness Ball Procedures: (Privilege) 4.Curriculum Night (7:00 p.m.) 5.Interest Inventory Directions 6.Copy HW

Remember to write your course name!! First AND Last name please!