Scaricare la presentazione
La presentazione è in caricamento. Aspetta per favore
1
E-commerce store
2
1 2 4 1 2 3 4 3 Our steps Scenario Obiettivi Punti di forza Attività
1) First of all we discussed about our passions and interest. Thanks to the previous process we came to our big idea: Travel and Food. 4 1 2 Scenario Obiettivi GIFFONI STORE 3 4 3 Punti di forza Attività
3
1 Scenario Innovazione,internazionalizzazione e tradizione
Design e personalizzazione Value co-creation e value captured 1) First of all we discussed about our passions and interest. Thanks to the previous process we came to our big idea: Travel and Food. GIFFONI - STORE
4
2 Obiettivo -Destagionalizzazione del Giffoni Experience
-Fidelizzazione de “il Giffoners” -Personalizzazione dei prodotti 1) First of all we discussed about our passions and interest. Thanks to the previous process we came to our big idea: Travel and Food. Giffoni - Store
5
3 Attività Sales Web/app development Web Marketing Design
1) First of all we discussed about our passions and interest. Thanks to the previous process we came to our big idea: Travel and Food.
6
4 Punti di forza - Facile utilizzo della piattaforma
Vasta gamma di prodotti “Made in Italy” personalizzabili Grafica innovativa User friendly Customer satisfaction Internazionalizzazione del brand 1) First of all we discussed about our passions and interest. Thanks to the previous process we came to our big idea: Travel and Food. commerce - store
7
Mercato di riferimento TARGET E-shopper addicted Utenti
Amanti dell’innovazione, della creatività, del design e dello stile.
8
Competitors
9
Project budget
10
Ecommerce - store Landing page - WebSite and App
11
Thank you
Presentazioni simili
© 2024 SlidePlayer.it Inc.
All rights reserved.