Scaricare la presentazione
1
Office 365 per professionisti e piccole imprese
1 luglio 2011
2
Le specifiche esigenze delle piccole imprese
Esigenza Immagine professionale Posta elettronica con dominio Presenza sul Web professionale Operatività ovunque Accesso a posta elettronica, calendario e contatti da un dispositivo mobile Visualizzazione e semplici modifiche di documenti in un browser o con un dispositivo mobile* Collaborazione e produttività Condivisione con i colleghi di documenti importanti, idee e aggiornamenti sullo stato. Costante coordinamento dei team Facile ricerca di documenti importanti Promozione dell'attività attraverso un semplice sito Web pubblico. PROFESSIONISTI Essere un'azienda individuale MICRO-IMPRESE (1-4 PC) | Costruire un team We understand your unique needs: Whether you are a professional seeking to build your professional image with: Domain-based Professional web presence A small business with 1-4 PCs building a team that needs to work from virtually anywhere: Accessing , calendar, and contacts from a mobile device Viewing and light editing documents in a browser or mobile device Or a core small business managing growth and seeking better collaboration to be more productive: A central place to access and update key documents Ability to share large files Shared calendars and contacts Easy ad-hoc communication and desktop-sharing Easier conferencing solutions Ability to share databases PICCOLE IMPRESE IN CRESCITA (5-25 PC) | Gestire la crescita * L'accesso da dispositivi mobili dipende dalla capacità WiFi o dalla disponibilità della rete mobile.
3
Presentazione di Microsoft Office 365
LE VERSIONI NELLA CLOUD DEI PIÙ AFFIDABILI PRODOTTI MICROSOFT PER LE COMUNICAZIONI E LA COLLABORAZIONE, UNITI ALLA VERSIONE PIÙ RECENTE DELLA FAMIGLIA DI PRODOTTI DESKTOP MICROSOFT PER AZIENDE DI QUALSIASI DIMENSIONE. With Microsoft Office 365, we deliver the power of cloud productivity to businesses of all sizes, helping you to save time, money and free up valued resources. Office 365 combines the familiar Office desktop suite with cloud-based versions of Microsoft’s next-generation communications and collaboration services: Exchange Online, SharePoint Online and Lync Online. Office 365 is simple to use and easy to administer—all backed by the robust security and guaranteed reliability you expect from a world-class service provider. Microsoft Office 365 Service Plans E3 and E4 Include: Microsoft Office Professional Plus The world’s leading productivity tool now seamlessly connected and delivered with cloud services – for the best productivity experience across the PC, Phone and Browser. Exchange Online Cloud-based , calendar and contacts with always-up-to-date protection from viruses and spam. SharePoint Online Cloud-based service for creating sites to connect colleagues, partners and customers. Lync Online Cloud-based instant messaging, presence, and online meeting experiences with PC-audio, video conferencing and screen sharing. Key Microsoft Office 365 Benefits: Virtually anywhere-access to , documents, contacts, and calendars on nearly any device Work seamlessly with Microsoft Office and the other programs your users already count on everyday Business-class features including IT-level phone support, guaranteed 99.9% uptime, geo-redundancy, and disaster recovery Pay-as-you-go pricing options which give you predictability and flexibility for all or part of your organization Latest version of Business Productivity Online Suite (BPOS), which has millions of business users today Microsoft Office 365 for small businesses offers an easy-to-use set of web-enabled tools for small businesses, independent consultants and professionals looking for business-class productivity services. Working with the tools people know and use today, Office 365 provides virtually anywhere access to , important documents, contacts, and calendars on nearly any device. It’s free for the first 30 days and then just $6 per user per month.
4
Office 365 per professionisti e piccole imprese
Un servizio per tutti Microsoft Office 365 è la risposta ai servizi cloud per le aziende Singolo utente privato Uso personale Costo ridotto Windows Live Piccole imprese e professionisti Uso aziendale Consulente IT o nessuna infrastruttura IT Basso costo di sottoscrizione mensile Attenzione alla semplicità Supporto tramite community Office 365 per professionisti e piccole imprese Office 365 per aziende Organizzazioni di qualunque dimensione Personale IT interno o partner IT richiesto Completo di tutte le funzionalità, creazione di script, personalizzazione Gamma di offerte per tipo di utilizzo Supporto telefonico 24x7 As your business grows, we have a solution for every stage of growth: On the left-hand side with is consumer or personal experience. Microsoft has taken Office Web Applications and made them part of Windows Live, and created a great productivity experience for that individual and consumer. This experience is for personal use and it is ad funded and available for free—bringing a basic productivity and sharing experience for free to consumers. Office 365 for small business has been specifically designed for organizations that do not have an internal IT department or access to IT through a partner. Microsoft priced the offer aggressively and focused on simplicity. Office 365 for enterprises is really for any size of organization. This offer assumes that there is internal IT or IT that is delivered from a partner. This is a fully featured offer with a complete set of communication, collaboration, and productivity workloads. Microsoft has developed a range of offers by user type that allows customers to tailor the solution to their individual needs. One of the major distinctions between Office 365 for Small Businesses and Office 365 for Enterprise is 24x7 phone support which allows the IT department to connect directly to the Microsoft support center. Office 365 for Enterprise is for organizations who are looking to tune their solution to meet their needs, and it comes with the piece of mind that their IT department can contact Microsoft directly and have their support needs met day or night. Office 365 Piano P Office 365 Piano E e Piano K
5
Office 365 per professionisti e piccole imprese
Include... FUNZIONALITÀ CHIAVE 1-25 utenti (max 50 consentiti) Nessuna necessità di personale IT Facile da provare Facile da utilizzare Compatibile con Microsoft Office Tempo di attività del 99,9% con garanzia di rimborso Supporto self-help online e della community Posta elettronica, calendario, contatti e archivio personale di Exchange Cassetta postale da 25 GB Supporto ActiveSync per dispositivi mobili Siti del team di SharePoint (*1) Office Web Apps Semplice sito Web pubblico (*2) Database Access online Rich client Lync Riunioni online (*3) Condivisione desktop Messaggistica istantanea per più partecipanti e chiamate tra PC Office 365 (Piano P1) 5.25 € /utente/mese Many small businesses have not had access to these tools, either because they did not have the expertise or budget to deploy these products. It is easy to try, easy to buy, and most importantly it’s to administer and it works great with Office. It also includes a financially backed SLA. Another key feature is the ability for customers to easily create and manage a public website. Customers can take advantage of capabilities like Lync Online that allow them to host virtual meetings with their customers or suppliers. Office 365 Plan P1 will be priced at $6/user/month, which allows a small business who has limited IT capabilities and limited IT budget to take advantage of a very powerful set of productivity services. 1 Una raccolta siti, accesso per utenti esterni autenticato per un massimo di 50 utenti univoci al mese. 2 Include modelli pronti all'uso e l'opzione per l'aggiunta di domini personalizzati. 3 Limitate a un massimo di 50 partecipanti.
6
Pensato per professionisti e piccole imprese
Accesso ovunque a posta elettronica, documenti importanti, contatti e calendario con qualsiasi dispositivo. Posta elettronica e calendario Office Web Apps Siti Web e collaborazione Aggiornamento costante su PC, cellulare e browser Compatibilità con Windows Phone, iPhone, Android, Blackberry* e altri ancora Cassetta postale da 25 GB + allegati da 25 MB Calendari condivisi Visualizzazione e modifica di documenti con Word, Excel, PowerPoint e One Note Compatibilità con la maggior parte dei browser Formattazione coerente dal desktop al Web Visualizzazione dei documenti con accesso da dispositivi mobili Collaborazione ai documenti tramite siti del team sicuri Condivisione dei documenti a livello interno ed esterno Sito Web aziendale dal design professionale 10 GB di spazio di archiviazione sul sito MB/utente. With Office 365, we can give you a solution designed for your needs: Virtually anywhere-access to your , important documents, contacts, and calendar on nearly any device Is easy to try out, simple to learn, and straightforward to use Create a password-protected portal to share large, hard-to- files both in and outside your organization Powerful security features help protect your data and it’s backed with a 99.9% uptime guarantee Messaggistica istantanea e riunioni online Tempo di attività del 99,9% Conduzione di riunioni online e presentazioni da qualunque luogo Avanzate informazioni sulla presenza e messaggistica istantanea Chiamate audio e video da PC a PC Condivisione desktop Protezione e affidabilità di fascia enterprise Tempo di attività del 99,9% con garanzia di rimborso Antivirus e antispam integrati Infrastruttura con ridondanza geografica per tutelare i dati *(solo BIS)
7
Quando prendere in considerazione Office 365 per aziende
Esistono diversi scenari in cui per le esigenze delle piccole imprese è più indicato Office 365 per aziende. Esigenza di sincronizzazione di Active Directory Capacità di sincronizzare/gestire gruppi di utenti 1 Bisogno di funzionalità di archiviazione avanzate Archiviazione della posta elettronica per la conformità legale 2 Necessità di BES Blackberry Enterprise Server 3 Office 365 per aziende When is Office 365 for small businesses not enough? When customers are using Active Directory to sync their environment or manage their line-of-business applications. Active Directory sync is not supported in Office 365 for Small Business. When customers are looking for archiving for compliance or are using Blackberry devices. When customers plan on growing beyond 50 users. When customers want 24x7 phone support for their IT staff as a key feature and capability, or want to use tools like Powershell to manage their environment. Aumento degli utenti a >50 Oltre 50 PC aziendali attuali o previsti 4 Supporto telefonico 24x7 Maggior contatto diretto rispetto al supporto della community 5
8
Inizia in due semplici passaggi
Informazioni di base sul cliente Semplice impostazione di posta elettronica e password It’s easy to get started with Office 365. To sign up, just fill in the customer information and include basic and password setting. That’s it—all you need to get going and enjoying the benefits of Office 365 today!
9
Iscriviti alla versione Beta visitando l'indirizzo Office365.it
10
©2011 Microsoft Corporation. Tutti i diritti riservati
©2011 Microsoft Corporation. Tutti i diritti riservati. CON QUESTO DOCUMENTO MICROSOFT NON OFFRE ALCUNA GARANZIA, ESPRESSA, IMPLICITA O DI LEGGE, CIRCA LE INFORMAZIONI CONTENUTE IN QUESTA PRESENTAZIONE.
Presentazioni simili
© 2024 SlidePlayer.it Inc.
All rights reserved.