Next generation data center Digital360 Award – 2017 edition

Slides:



Advertisements
Presentazioni simili
Giovanni Falcone & Paolo Borsellino.
Advertisements

Lo sviluppo delle PMI tra Innovazione e Competenze. Il progetto MASTER Valentina Castello.
La valutazione delle performance e delle competenze Scuola Romana di Psicologia del Lavoro e dell’Organizzazione II anno - Laboratorio di Valutazione.
Giovanni Lux Customer Intelligence & Advocacy
POLITECNICO DI BARI PRIN Genova - Febbraio 2004
Come nella stampa tradizionale, un giornale online può essere di informazione informazione o un periodico dedicato a una disciplina specifica.
Project Review Novembrer 17th, Project Review Agenda: Project goals User stories – use cases – scenarios Project plan summary Status as of November.
Project Review Novembrer 17th, Project Review Agenda: Project goals User stories – use cases – scenarios Project plan summary Status as of November.
Present Perfect.
Analysis and Development of Functions in REST Logic: Application to the «DataView» Web App UNIVERSITA’ DEGLI STUDI DI MODENA E REGGIO EMILIA DIPARTIMENTO.
EMPOWERMENT OF VULNERABLE PEOPLE An integrated project.
Metodi Quantitativi per Economia, Finanza e Management Lezione n°2 Fonti Dati, le ricerche di mercato. Set-up di un questionario e costruzione di una Customer.
ISTITUTO D’ISTRUZIONE SUPERIORE COMMERCIALE INDUSTRIALE AMELIA I.T.C NARNI a.s. 2002/ /2004 CLASSI 1A 1B 2A 2B.
PINK FLOYD DOGS You gotta be crazy, you gotta have a real need. You gotta sleep on your toes. And when you're on the street. You gotta be able to pick.
Love, Love, Love. Love, Love, Love. Love, Love, Love. There's nothing you can do that can't be done. Nothing you can sing that can't be sung. Nothing.
MaTeRiA Materiali e Tecnologie per la Ricerca Avanzata i n v e s t i a m o n e l v o s t r o f u t u r o STAR source: Status of the Control System.
THE LIGHT How does the light propagate?. 1)To verify that light propagates in straight lines 2)To compare an object with its projection on a rigid screen.
Mobilità tra i Paesi del Programma KA103 A.A. 2014/2015 (KA103) Mobility Tool+ e il Rapporto Finale Claudia Peritore Roma luglio 2015.
L A R OUTINE D EL M ATTINO Ellie B.. Io mi sono svegliata alle cinque del mattino.
Click to continue. “Abbiamo sentito dire d’una speciale disposizione della marina inglese. Tutti i sartiami della regia flotta, dal più robusto al più.
Project Review Novembrer 17th, Project Review Agenda: Project goals User stories – use cases – scenarios Project plan summary Status as of November.
PROJECT RESULTS in ITALY
CMS RPC ITALIA' , Settembre Ischia-ITALIA RPC DCS Giovanni Polese.
Prof. M. Battaglia «Prostate network» Uno modello organizzativo innovativo in epoca di HTA e spending review.
ADSERVER DCM VS SIZMEK Milano | 18 Novembre 2015.
Music Television Special Features. Etere For Music TV Integrated Music scheduling Music Video Cross fade Titling control.
ORGANISATION OF THE EDUCATION SYSTEM IN ITALY 2010/2011.
Deck coating and resin flooring. Api, more than 50 years of experience in resin flooring The most important Shipowners and Shipyards (Lürssen, Fincantieri.
CAMPAGNA FUNDRAISING 2014 Aedibilia Good Food for Good living Association follow us.
SISTEMI RECUPERO ENERGETICOPage 1 REV.1 dell’APRILE 2012 "In natura, nulla si crea e nulla si distrugge, ma tutto si trasforma” … Antoine-Laurent de Lavoisier.
I laboratori. The SMART Project building together the next generation airport 2 maggio 2016 | Aeroporto Internazionale di Napoli Value Proposition Design.
1. ELASTICITA’ DELLA DOMANDA potere di mercato (FISSARE IL PREZZO) ≠ da potere contrattuale (TAKE OR LEAVE OFFER CAP 3 e 4) e da potere nell’impresa (CAPACITA’
STMan Advanced Graphics Controller. What is STMan  STMan is an advanced graphic controller for Etere automation  STMan is able to control multiple graphics.
Aggiornamento attivita’ gruppo Windows Gian Piero Siroli, Dip. di Fisica, Università di Bologna e INFN CCR, ottobre 2007.
Silvia Minardi, Pavia 14 December maps and directions hours.
MSc in Communication Sciences Program in Technologies for Human Communication Davide Eynard Facoltà di scienze della comunicazione Università della.
MAIN PRODUCTS AND SERVICES FORM Company: Please send it to:
PANNON GÉP PANNON GÉP KFT Production of agricoltural tools and equipments since Our company is distinguished for the use of high quality material.
 APRE Daniela Mercurio - APRE LUMSA Finanziamenti europei a sostegno della digitalizzazione in Europa.
Do You Want To Pass Actual Exam in 1 st Attempt?.
Home Welcome to – Royal domus is Best Agency for Luxury apartments in Rome with affordable price, for more detail visit at:
FRATRUM MINORUM CAPUCCINORUM
App-to-Cloud Security
Riunione INFN – Bologna, 17 January 2013
Teacher’s notes This lesson probably takes a good 1hr30 plus hwk time. A preparatory homework could be to find out who Jovanotti is. Learning objectives:
Organizzazione aziendale
The industrial revolution
1. SUCCESSI E FALLIMENTI DEL MERCATO (CAP
WRITING – EXERCISE TYPES
Engineering Faculty University of Messina, Italy Marco Scarpa
I cambiamenti climatici
Dichiarazione dei servizi di sito nel GOCDB
PROGETTO SOCRATES Dante Alighieri Primary School Classes 2A-B-C GENERAL OBJECTIVES: -To increase the motivation and the pleasure for reading -To pass.
From 8 to 80 boxes. From FBSNG to Condor CPU Satura !
R&D fase 2 – RPC 4st meeting
ONEDATA - distributed data caching -
Cos' è l'Augmented Reality? Perchè è diversa dalla Virtual Reality?
E-commerce store.
PhD Theses Institutional Archive Unitn-eprints PhD Upload, mandatory deposit and copyright issues at Unitn Highlights DRSBA. Ufficio Anagrafe della ricerca,
Highlights del meeting ESPP di Cracovia Settembre 2012 (FISICA DI G1)
PLACE PARTNER’S LOGO HERE
Carlson Wagonlit Travel per Istituto Nazionale di Fisica Nucleare
Carlson Wagonlit Travel per Istituto Nazionale di Fisica Nucleare
STK Demo Presentation 11 February 2005 AERO 423 Spring 2005.
General Office for Airspace
“Promotion of competitiveness in Veneto”
Preliminary results of DESY drift chambers efficiency test
A semantic recommender system based on social user profiling
TITLE [CENTURY GOTHIC, 35] TITLE [CENTURY GOTHIC, 35]
Next generation data center Digital360 Award – 2017 edition
Transcript della presentazione:

Next generation data center Digital360 Award – 2017 edition Agatha Vodafone Italy Next generation data center Digital360 Award – 2017 edition

Agatha: frontline digitalization “A faster and easier way of interacting with customers: new smart and innovative front end” Home page layout mirroring My Vodafone app, to guarantee the same customer language CUSTOMER LANGUAGE Widget based application showing all customer objects, both fixed & mobile USER FRIENDLY DESIGN Designed to cover > 80% of customer reasons of contact within 1 click EASY ACCESS TO INFORMATION Private Vodafone Itally: Si richiede che le informazioni contenute nel presente documento siano sottratte all’accesso di qualsivoglia soggetto terzo e/o rese pubbliche con qualsiasi mezzo, in quanto le stesse integrano segreti di natura commerciale ai sensi della Legge n. 241/1990 e s.m.i

Agatha: all data available for our agents in 1 click LAURA ROSSI Private Vodafone Itally: Si richiede che le informazioni contenute nel presente documento siano sottratte all’accesso di qualsivoglia soggetto terzo e/o rese pubbliche con qualsiasi mezzo, in quanto le stesse integrano segreti di natura commerciale ai sensi della Legge n. 241/1990 e s.m.i

Agatha: a new call center system, drastically simpler One single customer view: every information related to customers in one single page Dynamic timeline of customer’s contacts history Widget structure mirroring the customer experience with its same view NBA 1click: possibility to upsell best dedicated offers Omnichannel view of customers path: website, app and dealer Faster problem resolution Higher productivity New dedicated Costs & Traffic section Private Vodafone Itally: Si richiede che le informazioni contenute nel presente documento siano sottratte all’accesso di qualsivoglia soggetto terzo e/o rese pubbliche con qualsiasi mezzo, in quanto le stesse integrano segreti di natura commerciale ai sensi della Legge n. 241/1990 e s.m.i

Agatha: know exactly why the customer needs us A dynamic timeline of contact reasons, structured like a widget with zoom out/in functions. Easy access to contact reasons typology, details and status. Private Vodafone Itally: Si richiede che le informazioni contenute nel presente documento siano sottratte all’accesso di qualsivoglia soggetto terzo e/o rese pubbliche con qualsiasi mezzo, in quanto le stesse integrano segreti di natura commerciale ai sensi della Legge n. 241/1990 e s.m.i

Agatha: data management revolution – customer needs Integration with genesis IVR Search Bar Widget e Icons Direct access to cost details Customer data Timeline (main events or contacts) Alert List of prevoius reasons of contact Private Vodafone Itally: Si richiede che le informazioni contenute nel presente documento siano sottratte all’accesso di qualsivoglia soggetto terzo e/o rese pubbliche con qualsiasi mezzo, in quanto le stesse integrano segreti di natura commerciale ai sensi della Legge n. 241/1990 e s.m.i

Agatha: data management revolution – offer customization List of recent Top Ups Counters Active offers & add on Active products Invoices NBA Binding & commitments Private Vodafone Itally: Si richiede che le informazioni contenute nel presente documento siano sottratte all’accesso di qualsivoglia soggetto terzo e/o rese pubbliche con qualsiasi mezzo, in quanto le stesse integrano segreti di natura commerciale ai sensi della Legge n. 241/1990 e s.m.i

Agatha: data management revolution – easy contact Campaign Device contract info Email/SMS (composed by CSR or using templates) Direct access to external systems Pratiche Rete Fissa Contacts Fixed line details Private Vodafone Itally: Si richiede che le informazioni contenute nel presente documento siano sottratte all’accesso di qualsivoglia soggetto terzo e/o rese pubbliche con qualsiasi mezzo, in quanto le stesse integrano segreti di natura commerciale ai sensi della Legge n. 241/1990 e s.m.i

Only 2 clicks for offer activation Agatha: leveraging on customers data to increase sales Only 2 clicks for offer activation Private Vodafone Itally: Si richiede che le informazioni contenute nel presente documento siano sottratte all’accesso di qualsivoglia soggetto terzo e/o rese pubbliche con qualsiasi mezzo, in quanto le stesse integrano segreti di natura commerciale ai sensi della Legge n. 241/1990 e s.m.i

01 02 03 Agatha: solution co-design to target the best results Together Innovative Simple Different departments involved in the solution creation >80% of customers needs solved looking just at the main screen Fast roll-out on 18 competence center in only 4 weeks 11 competence center involved for gathering insights From 20 systems to 1 single system Increase in productivity and time saving 120 agents involved for the UX Data customization Based on our agents needs Private Vodafone Itally: Si richiede che le informazioni contenute nel presente documento siano sottratte all’accesso di qualsivoglia soggetto terzo e/o rese pubbliche con qualsiasi mezzo, in quanto le stesse integrano segreti di natura commerciale ai sensi della Legge n. 241/1990 e s.m.i

Happier customers and happier agents Agatha: the best solution for us and for our customers Frontline digitalization Through a user friendly and innovative interface and big data management Customization Based on the single contact center and single customer Proactivity Easiness Access to the whole story of customers to solve his needs even before they are expressed Intuitive actions like Drag & Dropping Happier customers and happier agents Digitalized, easier and more efficient assistance Private Vodafone Itally: Si richiede che le informazioni contenute nel presente documento siano sottratte all’accesso di qualsivoglia soggetto terzo e/o rese pubbliche con qualsiasi mezzo, in quanto le stesse integrano segreti di natura commerciale ai sensi della Legge n. 241/1990 e s.m.i