E-commerce store
1 2 4 1 2 3 4 3 Our steps Scenario Obiettivi Punti di forza Attività 1) First of all we discussed about our passions and interest. Thanks to the previous process we came to our big idea: Travel and Food. 4 1 2 Scenario Obiettivi GIFFONI STORE 3 4 3 Punti di forza Attività
1 Scenario Innovazione,internazionalizzazione e tradizione Design e personalizzazione Value co-creation e value captured 1) First of all we discussed about our passions and interest. Thanks to the previous process we came to our big idea: Travel and Food. GIFFONI - STORE
2 Obiettivo -Destagionalizzazione del Giffoni Experience -Fidelizzazione de “il Giffoners” -Personalizzazione dei prodotti 1) First of all we discussed about our passions and interest. Thanks to the previous process we came to our big idea: Travel and Food. Giffoni - Store
3 Attività Sales Web/app development Web Marketing Design 1) First of all we discussed about our passions and interest. Thanks to the previous process we came to our big idea: Travel and Food.
4 Punti di forza - Facile utilizzo della piattaforma Vasta gamma di prodotti “Made in Italy” personalizzabili Grafica innovativa User friendly Customer satisfaction Internazionalizzazione del brand 1) First of all we discussed about our passions and interest. Thanks to the previous process we came to our big idea: Travel and Food. commerce - store
Mercato di riferimento TARGET E-shopper addicted Utenti Amanti dell’innovazione, della creatività, del design e dello stile.
Competitors
Project budget
Ecommerce - store Landing page - WebSite and App
Thank you